גפני על בחירת הדיינים: "התנהלות שלומיאלית שיהיו לה השלכות"

אין ספק שתהיה לזה השלכת רוחב בהמשך הדרך. אינני זוכר התנהלות כזו שלומיאלית שהייתה אי-פעם בוועדה למינוי דיינים
איתי גדסי No Comments on גפני על בחירת הדיינים: "התנהלות שלומיאלית שיהיו לה השלכות"

ח"כ גפני לא נותן לבחירת הדיין המוסכם לעבור על ידו, ותוקף את ראש הממשלה ו'הבית היהודי' על התנהלותם בועדה למינוי דיינים • "חוסר שליטה מוחלט של ראש הממשלה, המאפשר ל'בית היהודי' לתקוף אותו כל העת ובסופו של דבר מקבלים את מה שהם דורשים"

ח"כ משה גפני צילום: נועם רבקין פנטון, פלאש 90
אין ספק שתהיה לזה השלכת רוחב בהמשך הדרך. אינני זוכר התנהלות כזו שלומיאלית שהייתה אי-פעם בוועדה למינוי דיינים
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בישיבת הוועדה למינוי דיינים מונה דיין אחד לביה"ד הגדול, הרב אליעזר איגרא, המזוהה עם הציונות הדתית, ברוב של שבעה חברי ועדה מתוך תשעה. במקביל למינויו, ישמש גם כחבר הוועדה למינוי דיינים, במקומו של הגאון רבי ציון בוארון שליט"א, שפרש לגמלאות.

במהלך הדיון, כאשר התברר שאין רוב לשאר הדיינים המועמדים לתפקיד בביה"ד הגדול, הדיון התפוצץ וחברי הוועדה פוזרו. בכך נמנעה הצבעה על בתיה"ד האזוריים, אליהם ניסו בבית היהודי ובקרב ארגוני הנשים למנות דיינים המזוהים עם ארגון צהר.

יו"ר ועדת הכספים, ח"כ הרב משה גפני, אמר ל"יתד נאמן" בתגובה: "אני רואה בחומרה רבה את חוסר האחריות של חברי הוועדה לבחור מועמד אחד מבלי לתת ביטוי לכל המועמדים האחרים. חוסר שליטה מוחלט של ראש הממשלה, המאפשר ל'בית היהודי' לתקוף אותו כל העת ובסופו של דבר מקבלים את מה שהם דורשים. אין ספק שתהיה לזה השלכת רוחב בהמשך הדרך. אינני זוכר התנהלות כזו שלומיאלית שהייתה אי-פעם בוועדה למינוי דיינים".



0 תגובות